Lähinnä rytmisen guggenheim-galaksimonologin mieleen tuova My e-design -video päätyi eilen Tietoviikko-verkkolehden otsikoihin. Minun täytyy tunnustaa, että ääniraita on tarttuva — olen kuunnellut sen jo kymmenen kertaa putkeen. Kädessä heiluvan älypuhelimen päälle kehnosti liimatut 90-luvun nostalgisesti mieleen tuovat 3D-animaatiot ovat lähes hypnoottisia. Internet Explorer -logojen täyttämä esitys on niin immersiivinen, että kerrontaa on vaikea seurata.
Uuden vuosisadan politiikkaa