Skip to content

Kategoria: tietotekniikka

Apotti voi koitua uhkaksi terveydenhoidolle

Istuin juuri kaksi ja puoli tuntia kaupunginhallituksen jaoston kokouksessa, jossa puitiin syvällisesti Apotti-hankkeen hankintamenettelyä ja tietojärjestelmän teknistä toteutusta. Jos et tiedä mistä on kyse, niin kyse on siitä, että jos asioita ei nyt hoideta äkkiä kuntoon, kallis tietojärjestelmä voi vaikuttaa negatiivisesti saamaamme terveydenhoitoon ja rajoittaa tereydenhoidon kehitysmahdollisuuksia. Lisäksi se voi jopa hankaloittaa terveydenhoitohenkilökunnan normaalia työtä. Tätä tuskin kukaan haluaa.

apotti
Kuvitus Apotin esityksestä