Olen useasti kuullut mm. kokoomuslaisten poliitikoiden toistavan väitettä, että Suomessa tuotettu liha olisi ympäristöystävällisempää kuin ulkomailta tuotu kasvisruoka. Väite on täyttä hölynpölyä, ja annan tässä…
Uuden vuosisadan politiikkaa
Olen useasti kuullut mm. kokoomuslaisten poliitikoiden toistavan väitettä, että Suomessa tuotettu liha olisi ympäristöystävällisempää kuin ulkomailta tuotu kasvisruoka. Väite on täyttä hölynpölyä, ja annan tässä…