Olen itse suuren osan aikuisuudestani ollut muodollisesti yksinasuva, ja työhön ja vapaaehtoistoimintaan liittyvistä syistä silloin yleensä päättänyt asua Helsingin kantakaupungissa. Tämä on syönyt lompakkoa aika…
Uuden vuosisadan politiikkaa
Olen itse suuren osan aikuisuudestani ollut muodollisesti yksinasuva, ja työhön ja vapaaehtoistoimintaan liittyvistä syistä silloin yleensä päättänyt asua Helsingin kantakaupungissa. Tämä on syönyt lompakkoa aika…