Pahoittelen otsikon alarmismia, mutta nykyään ei muuten saa viestiä perille En yleensä kirjoita suoraan muille poliitikoille ja virkamiehille. Yritän nyt kuitenkin, koska minusta Apotti-hankkeesta tulisi oppia…
Uuden vuosisadan politiikkaa
Pahoittelen otsikon alarmismia, mutta nykyään ei muuten saa viestiä perille En yleensä kirjoita suoraan muille poliitikoille ja virkamiehille. Yritän nyt kuitenkin, koska minusta Apotti-hankkeesta tulisi oppia…